کارخانه اتاق فرار ️طراحی و ساخت اتاق فرار | allescape

مجموعه اسکیپ روم تاج به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در پاییز ۱۳۹۸ با هدف طراحی و اجرای بازی های فکری معمایی و اتاق فرارشکل گرفت. در زمستان سال ۱۳۹۸موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به عنوان یکی از محصولات خود در استان تهران راه‌اندازی کند. هدف اصلی تیم ما، طراحی و اجرای بازی‌های اتاق فرار و همچنین بازی‌های معمایی در فضای واقعی است.

اتاق فرار کابوس

این بخش توسط بسیاری از مجموعه‌ها نادیده گرفته می‌شود درصورتی‌که اهمیت بسیاری دارد. طراحی دکور و سالن انتظار تا حد زیادی وجهه مجموعه را برای بازیکنان مشخص می‌کند. به‌عنوان یک طراح، می‌خواهیم بازیکنان معماهای اتاق را حل کنند. عجیب است اگر طراحان اتاق فرار به این مسئله افتخار کنند که هیچ‌کس اتاق‌هایشان را حل نکرده است و بازیکنانی را می‌بینیم که هرگز به راه‌حل معمایی که طراحی شده است پی نمی‌برند و طراحان از این بابت خوشحال هستند. ولی باید هنگام تماشای بازیکنان درحالی‌که موفق به حل معما شده‌اند، خوشحال بود.

این مهم است که اتاق را از قبل مرتب کنید، فقط در صورتی که راه اندازی با آنچه شما در ابتدا برنامه ریزی کرده بودید متفاوت باشد. شما می توانید برای مخفی کردن سرنخ ها از وسایل بسیار معمولی و واضح مانند پنهان کردن مجموعه ای از کلیدها در یک گلدان گل یا پول و سرنخ ها در داخل یک کتاب استفاده کنید. • در یک داستان کارآگاهی، می توانید با توضیح اینکه اخیراً چیز گرانبهایی مانند یک حلقه الماس به سرقت رفته است، داستان را شروع کنید.

  • اگرچه هزینه‌ها به سناریو، تم و نوع مواد بکار رفته شده بستگی دارد، اما پیش از هر چیز باید محاسبات به‌صورت تقریبی انجام شود.
  • وجود نسخه‌های آنلاین و دیجیتال این بازی یکی دیگر از نکات جالب در رابطه‌ با بازی اتاق فرار است که قابل نصب روی گوشی و کامپیوتر بوده و شما می‌توانید با حل معماها راه‌های فرار از اتاق را بیابید.
  • برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره اتاق‌های فرار، سری به تایم فور فان t4f بزنید.
  • قبل از اینکه وارد بازی اتاق فرار شوید، از تعداد نفراتی که مجاز به تشکیل گروه برای بازی انتخابی خود هستید اطمینان حاصل کرده و پس از تشکیل گروه به محل بازی بروید.

کارخانه اتاق فرار ️طراحی و ساخت اتاق فرار | allescape صرفا به خاطر خلاقیت دست به ترکیب ژانرها نزنین که تو ذوق می زنه و بیشتر بازیکنا رو گیج و خسته می کنه تا مجذوب و علاقمند. اگه بازیکن ها دائماً باید بین دو پاسخ یا دو روش برای پاسخ دادن به یه معما سردرگم باشن، شما معماهاتون رو اشتباه طراحی کردید. گاهی اوقات دیده می شه که اطلاعات مفید و اصلی در رابطه با معما بیان نمیشه. ابهام داشتنِ معماها رو، با دشوار بودن اون ها اشتباه نگیرید. مبهم بودن در اکثر مواقع باعث سردرگمی بی مورد و گیج شدن بازیکن ها می شه. با طراحی حرفه ای سناریو و محیط داخلی باید ارتباط بین معما و سرنخ به درستی ایجاد شود.

نوشتن سرنخ ها:

اتاق فرار Great Escape دارای ۳ اتاق فرار است به نام‌های اتاق فرار گرمابه، اتاق فرار گورسفید و اتاق فرار طراحی معما در اتاق فرار ملاقات. خروج از اتاق در حین بازی به معنای اتمام بازی برای کل تیم است. • از آنجایی که در حین حل سرنخ ها با دانش آموزان خود در اتاق خواهید بود، می توانید یک سری نکات را نیز یادداشت کنید که در صورت بروز مشکل در اختیار آنها قرار دهید. • برای مثال، در اتاقی با تم کارآگاهی، می توانید سرنخی را در جیب کت کارآگاه پنهان کنید.

۳. اتاق فرار دیویدف (مافیا باز)

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار